שחקני בייסבול ומאמנים מפורסמים לאורך ההיסטוריה

בייסבול היה ספורט אהוב במשך דורות, כאשר רבים מהגדולים הפכו לאייקונים בתרבות האמריקאית. מבייב רות ועד לו גריג ועד ג'קי רובינסון, אלו שמצאו הצלחה ביהלום הבייסבול זכורים בזכות המיומנות והתשוקה שלהם למשחק. גם לאחר שימי המשחק שלהם הסתיימו, רבים הצליחו להעביר את הצלחתם לצד האימון של המשחק. מקוני מאק לטוני לה רוסה ועד ג'ו טורה, כמה מהמוחות הגדולים בבייסבול הגיעו מהחפירה. ככל שהדמויות הללו עברו את דברי ימי ההיסטוריה, תרומותיהן למשחק הונצחו לנצח.

בייב רות - הסולטן מסוואט

בייב רות, יליד ג'ורג' הרמן רות ג'וניור, היא ללא ספק הדמות האיקונית ביותר בהיסטוריה של הבייסבול. הוא החל את הקריירה שלו כמגיש עם הבוסטון רד סוקס לפני שנמכר לניו יורק היאנקיס בשנת 1920. במהלך תקופתו עם היאנקיז, רות ביסס את עצמו כאחד הכותנים הגדולים בתולדות המשחק, והפך לכינוי "הסולטן של סוואט" על יכולת החבטות ההום ראן האגדית שלו. הוא היה שבע פעמים אלוף העולם באליפות העולם, פעמיים ב-MVP ו-14 פעמים באולסטאר. רות גם מחזיקה בשיא של מרבית ההום ראנים בעונה אחת עם 60, שיא שעמד על 34 שנים. לאחר שימי המשחק שלו הסתיימו, רות המשיכה להיות דמות משפיעה במשחק, עבדה כמדריך חבטה עם היאנקיז ואף אימנה ברמת הליגה הבכירה.

אי אפשר להפריז בהשפעתה של רות על משחק הבייסבול. לא רק שהוא קבע שיאים רבים ועזר ליאנקיז להפוך לשושלת, אלא שהוא גם שימש השראה לשחקנים אפרו-אמריקאים רבים שהלכו בעקבותיו. הוא היה אחד השחקנים הראשונים שנכנסו להיכל התהילה של הבייסבול, והמורשת שלו מתקיימת עד היום.

לו גריג - סוס הברזל

לו גריג היה עוד דמות אייקונית בהיסטוריה של הבייסבול. הוא החל את הקריירה שלו ב-1923 עם הניו יורק יאנקיז כשחקן בסיס ראשון וביסס את עצמו במהירות כאחד השחקנים הטובים במשחק. הוא היה שש פעמים באליפות העולם, פעמיים ב-MVP ושבע פעמים באולסטאר. הוא נודע גם בעמידותו, שיחק ב-2,130 משחקים רצופים, שיא שעמד על 56 שנים. Gehrig היה גם מכה מדהים, וקבע את השיא של מרבית ההום ראנים בעונה אחת עם 49, שיא שעמד על 39 שנים.

גריג נפטר באופן טרגי בשנת 1941 עקב הפרעה נוירולוגית נדירה, אך מורשתו ממשיכה לחיות. הוא זכור כאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים והמספר שלו (4) הופרש על ידי היאנקיז. הוא גם היה אחד השחקנים הראשונים שנכנסו להיכל התהילה של הבייסבול, ושמו עדיין שם נרדף למשחק.

ג'קי רובינסון - פורץ מחסומים

ג'קי רובינסון היא אחת הדמויות המשפיעות ביותר בהיסטוריה של הבייסבול. הוא שבר את מחסום הצבע ב-1947 כשהפך לשחקן האפרו-אמריקאי הראשון בליגת הבייסבול. רובינסון התמודד עם מצוקה עצומה גם על המגרש וגם מחוצה לו, אבל הוא התמיד והמשיך בקריירה מדהימה. הוא היה אולסטאר שש פעמים, רוקי השנה ואלוף ה-World Series. הוא זכור גם בזכות האומץ והנחישות שלו, שכן הוא ספג איומים ועלבונות רבים מצד אוהדים, שחקנים ואפילו חבריו לקבוצה.

ההשפעה של רובינסון על משחק הבייסבול היא בלתי ניתנת למדידה. לא רק שהוא שבר את מחסום הצבע, אלא הוא גם הראה ששחקנים אפרו-אמריקאים יכולים להתחרות ברמה הגבוהה ביותר. הוא היה אחד השחקנים הראשונים שנכנסו להיכל התהילה של הבייסבול והמספר שלו (42) הופרש על ידי כל קבוצת ליגת העל. המורשת שלו תישאר לנצח.

קוני מאק - הזקן הגדול של הבייסבול

קוני מאק היא אחת הדמויות המשפיעות ביותר בהיסטוריה של הבייסבול. הוא החל את הקריירה שלו כשחקן לפני שעבר לניהול בשנות ה-90. בתקופתו כמנהל, מאק ביסס את עצמו כאחד המוחות הגדולים במשחק. הוא היה אלוף העולם שלוש פעמים וקבוצותיו זכו בתשעה דגלונים. הוא גם נודע בגישה החדשנית שלו למשחק, החלוץ בשימוש בבולפן ובמערכת המחלקה.

מאק פרש ב-1950, אך השפעתו על משחק הבייסבול מורגשת עד היום. הוא הוכנס להיכל התהילה של הבייסבול בשנת 1937 והמספר שלו (3) הופסק על ידי האתלטיקה של פילדלפיה. הוא זכור כאחד המנהלים הגדולים בכל הזמנים ושמו יהיה לנצח שם נרדף למשחק.

טוני לה רוסה - החדשן

טוני לה רוסה הוא אחד המוחות הגדולים בהיסטוריה של הבייסבול. הוא החל את הקריירה הניהולית שלו ב-1979 והמשיך לקריירה מדהימה. הוא היה אלוף העולם ארבע פעמים וקבוצותיו זכו בשישה דגלונים. הוא גם נודע בגישה החדשנית שלו למשחק, החלוץ בשימוש בבולפן ובמערכת המחלקה.

לה רוסה פרש ב-2011, אבל השפעתו על משחק הבייסבול מורגשת עד היום. הוא הוכנס להיכל התהילה של הבייסבול ב-2014 והמספר שלו (10) הופסק על ידי סנט לואיס קרדינלס.

ג'ו טורה - המנהיג הרגוע והנאסף

ג'ו טורה הוא אחד המנהלים המצליחים ביותר בהיסטוריה של הבייסבול. הוא החל את הקריירה הניהולית שלו ב-1977 והמשיך לקריירה מדהימה. הוא היה אלוף העולם ארבע פעמים וקבוצותיו זכו בשישה דגלונים. הוא נודע גם בסגנון המנהיגות הרגוע והנאסף שלו, שזיכה אותו בכינוי "הסנדק".

טורה פרש ב-2010, אבל ההשפעה שלו על משחק הבייסבול עדיין מורגשת היום. הוא נכנס להיכל התהילה של הבייסבול ב-2014 והמספר שלו (6) הוצא לגמלאות על ידי הניו יורק יאנקיז.

ווילי מייז - הילד תגיד היי

ווילי מייז הוא אחת הדמויות האיקוניות ביותר בהיסטוריה של הבייסבול. הוא החל את הקריירה שלו ב-1951 עם ניו יורק ג'איינטס וביסס את עצמו במהירות כאחד השחקנים הטובים במשחק. הוא היה 12 פעמים באולסטאר, פעמיים ב-MVP וארבע פעמים אלוף ה-World Series. הוא היה ידוע גם באתלטיות המדהימה שלו ובמשפט החתימה שלו "תגיד היי".

Sandy Koufax - The Left Handed Phenom

סנדי קופקס היא אחת המגישות הדומיננטיות ביותר בהיסטוריה של הבייסבול. הוא החל את הקריירה שלו ב-1955 עם ברוקלין דודג'רס וביסס את עצמו במהירות כאחד המגישים הטובים במשחק. הוא היה זוכה שלוש פעמים בפרס Cy Young, שבע פעמים באולסטאר וארבע פעמים אלוף סדרת העולם. הוא היה ידוע גם בכדור המהיר המדהים שלו ובשליטה המדויקת שלו.

גרג מאדוקס - הפרופסור

גרג מאדוקס הוא אחד הפיצ'רים המצליחים ביותר בהיסטוריה של הבייסבול. הוא החל את הקריירה שלו ב-1986 בשיקגו קאבס והמשיך בקריירה מדהימה. הוא היה זוכה ארבע פעמים בפרס Cy Young, שמונה פעמים באולסטאר, ואלוף העולם של סדרת העולם. הוא גם היה ידוע בשליטתו המדהימה וביכולתו להעלים מחשבה על חבטות.

דרק ג'טר - הקפטן

דרק ג'טר הוא אחת הדמויות האהובות ביותר בהיסטוריה של הבייסבול. הוא החל את הקריירה שלו ב-1995 עם הניו יורק יאנקיז וביסס את עצמו במהירות כאחד השחקנים הטובים במשחק. הוא היה אולסטאר 14 פעמים, רוקי השנה וחמש פעמים אלוף ה-World Series. הוא היה ידוע גם במנהיגותו המדהימה ובביטוי החתימה שלו "הקפטן".